Fiesta del Panellet (Calonge de Segarra)
lunes, 28 de Marzo de 2016 09:30 h

A 2/4 de 10 del matí hi haurà l’esmorzar “Tarifa plana” que consisteix en: botifarra, cansalada i arengades al a brasa, pa, vi i aigua sense límit, fins que s’acabi, per només 3 euros. La manera de cuinar l’esmorzar anirà a càrrec de cadascú.
Durant el matí es farà una demostració de construcció de figures de fusta amb xerrac. Un any més, la Festa del Panellet comptarà amb la fira de diversos productes i serveis de la zona. Per als més menuts no hi faltarà l’espectacle i els tallers de circ de la companyia Tot Circ.
A 2/4 de 12 del matí amb la tradicional celebració de l’Eucaristia a l’església de Santa Fe de Calonge, acompanyada per la coral de Sant Martí Sesgueioles. A continuació tindrà lloc la benedicció i el repartiment del panellet, enguany amb la col·laboració en el repartiment del panet de les cases Cal Mariano i Cal Prat.
A la 1 del migdia, per amenitzar la festa, els caramellaires de Calaf oferiran una cantada de caramelles, a càrrec de l’AMPA Escola Alta Segarra amb la col·laboració de l’Escola de Música de Calaf i Conxita Solà. Durant el matí hi haurà servei de bar.
Us hi esperem!