Concert de Franz Schubert Filharmonia & Oriana Kemelmajer Alías (Rocamora i Sant Magí de la Brufaganya)

Saturday, 13 de June de 2026 21:30 h

 Concert de Franz Schubert Filharmonia & Oriana Kemelmajer Alías

Dissabte, 13 de juny a les 21:30h inici del cicle Nits Musicals de la Brufaganya 2026.

Concert núm. 1 en Re menor de Bach
Un concert amb obres de Bach i Haydn sempre és un esdeveniment. Les Simfonies núm. 6 ‘Le Matin’ i núm. 8 ‘Le Soir’ de Joseph Haydn formen part del cicle conegut com ‘Les hores del dia’, conjuntament amb la Simfonia núm. 7 ‘Le Midi’.

Es tracta d’un dels pocs exemples de cicle simfònic concebuts del compositor, amb un caràcter programàtic subtil. A ‘Le Matin’, destaca l’evocació del trenc d’alba mitjançant una escriptura transparent i solistes destacats; a ‘Le Soir’, un moviment final efervescent evoca l’activitat crepuscular.

El programa s’articula al voltant del Concert per a piano núm. 1 en re menor de J.S. Bach, interpretat per la pianista Oriana Kemelmajer, guanyadora del Premi Rubinstein 2025. Aquesta obra, d’estructura clara i tensió contínua, fou una de les primeres obres per teclat de Bach interpretades regularment en concert públic, estimada per figures com Mendelssohn i Brahms. Tomàs Grau dirigirà la Franz Schubert Filharmonia en una de les seves lectures fidels i a la sensibilitat dels compositors

Preu: 23€ Comprar entrades

  

Your interest rate
Score 0/5 (0 Votes)

Share